Okullar 1 Martta başlanacak deniliyor.
Benim ailem Malatya’da. Babam öğretmen. Evlere giremiyorlar. Henüz ortada barınma anlamında bir gelişme yok. Herkes gibi evleri çok hasarli giremiyorlar. Eğitim evet çok önemli. Taviz verilmemeli. Bende bir ogretmenim. Ama Maslowun ihtiyaçlar piramidinde bile ilk sırada barınma,yiyecek gibi fizyolojik ihtiyaclar, ikinci sırada ise güvenlik var. Bunlar saglanmadan diğer adıma geçilmemeli. Öğretmenler ve öğrencilerin her biri başka bir şehirde. Okula gitmeleri için barinacak bir yere sahip olmaları gerekiyor. Bu yüzden şuan için açılmasını mantıklı bulmuyorum deprem bölgelerinde. Benim bulundugum yer Mardin. Burada depremi çok çok ağır yaşamadık onlar gibi. Evlerimizde guvendeyiz evlerimizde hasar yok en azından. Burada başlayacaktir okul burada sorun yok. Sizler ne düşünüyorsunuz? Bir veli olarak çocuğunuzu okula gönderir misiniz şu süreçte? Diğer yorumunu istediğim kişiler de Öğretmenler. Siz ne düşünüyorsunuz meslektaşlarım? ( Üstelik 1 mart pazartesiye denk gelmiyor???)