Annelerim malum olaylar çok kötü sürekli Bi ağlama hissi içindeyim herseyden Bi iyk geldi 2 gündür sosyal medyayı ve tv izlemeyi bıraktım psikolojim hiç iyi değil sütüm de kesildi 6 ayligiz ek gıdaya 5 aylikken gecmistik 6 aylikken neler hazirlayabilirim bana fikir verim kafam çok dağınık aklıma hicbisey gelmiyor birde kabızlık sorunumuz oluştu 2 gündür kayinvalidemlerde kalıyoruz halası muz yedirmiş