H_nurozkan merhaba dünden beri ara ara mide bulantısı yasıyorum ve hala geçmedi tansiyonum 11/7 lerde çıkıyor başka neden olabilir nasıl geçer ?
Aysegul93 H_nurozkan tansiyonun gayet iyi üşümüş olabilirsin vücudunda enfeksiyon olablr . Bu aralar çok stresliyiz depremden dolayı üzülüyoruz psikolojikte olablr
Keremali22 Aynısı bende de var psikolojikman etkilendik benim tansiyon 15.10 kadar cıkiyo mide bulantisida var