superrrmom gazı vae mı bu bebeğin. Oğlumda da vardı gazlı bir bebekti sıkındıkça karın içi yumuşak olduğundan dışarı fırlıyordu doktor gazı geçince o da geçicek dedi ve geçti ama gösterin mutlaka birşey sürüp bağlamayın sakın. Bozuk para bağlayanlar varmış çok çok yanlış