Yagmur35 Emzirmeyi sonlandırdım fakat göğüslerdeki süt birikti ve ağrı başlıyor ..Sütten kesen tecrübeli anneler neler yaptınız şiş ve ağrısı için ..?
Yagmur35 Berilsmom13 teşekkür ederim çoğaltıyor diyorlar o şekilde sağmak vs şaşırdım bende ne yapacağımı