3.5 yasinda oglum dogdugundan beri uysaldi yaramazlik taşkinlık yapmaz sakin bi çocuk.arkadaslik kuramiyor oyun evine goturuyorum birsuru cocuk var tek basina oynuyo birisi ona yanaşirsa oyun kuruyo yoksa kendi kimseye yanaşamıyo çekiniyo cok uzuluyorum😓 ne yapmam lazim girişken olabilmesi icin