Ezgialp Gulcanege kızım 2 yaşında 4 aylıktan beri bestiron kullanıyoruz, kan değerleri gayet iyi hiç bir yan etkisini görmedim. Oğlum 7.5 aylık ona da bestiron kullanıyorum
Elfmte Gulcanege 5,5 aylık 4. Aydan beri kullandık bi şişe bitirdik, kabızlık yaşamadık açıkçası bebe de itiraz etmeden içti bi sıkıntı olmadı