Dilruba_1 ilk olarak kuzu et aldım blender da çekip kendim kıyma yaptım. Kasapta kıyma makinesinde başka et karışıyor çünkü. Bunu haşladım. Kabak patates gibi sebzeleri de haşlayıp çatalla ezip karıştırıp verdim. Ben çok uzum süre çorba yapmadım. Suyla şişirmek yerine daha çok sebze yesin dedim. Sonrasında sebzeleri minik minik doğrayıp kıymalı sebze yemeği yaptım. Ama hiç bi yemeğini blender yapıp püre yapmadım.
Ete gelecek olursak sanırım 8 ay civarında direkt kuzu pirzolayı pişirip verdim eline. O emdi ben de ucundan minik minik koparıp ağzına koydum.
Bu arada iştahlı mı derseniz kesinlikle değil ama ilk andan itibaren iştahsızdı. Karakter ne diyelim