Derin09 4 ay 20 günlük kızım. 6850 gram sadece süt alıyor arada günde 1 kere mama veriyoruz doymadığı için ./ ama günde 1 kere kaka yapıyor normal mi arkadaşlar ?
esradml Derin09 Benim kızım 13 aylık ek gıda vermeme rağmen günde 1 defa kakasını yapıyor. Bence sıkıntı yapmayın.
Devushka Derin09 bizde yeni başladık ek gıdaya daha önce günde 1 kez yaprdı şu an 2 kez yaptığı oluyor
Derin09 Devushka geçen ay günde 3 kere yapıyordu bu ay böyle yapınca merak ettim acaba kabız kı ek gıda da henüz olmayınca bi an endişe diyeyim 🤦🏻♀️🥰
Devushka Derin09 hergün yapıyosa sıkıntı yok canm anne sütü alan bebekler veya mama 10 güne kadar yapmaması normal
Amay41 Derin09 e normal tabi. 1 ila 10 gün arasında günde 3 kerede yapar, 3 günde 1 kerede yapar. Hiçbir sıkıntı olmaz yeterki 10 günün üzerine çıkmasın demişti bizim doktorumuz...