Azli aman diyeyim çok dikkatli olun yetkilerin bilgisi dahilinde yapın. Misafirim ol uygulaması varmış afad ın oraya başvuru yapılabilir uygun olduğunda size bildirilir diye düşünüyorum. Şu zamanda iyi niyet çok güzel bizde düşünüyoruz ama kötü niyetliler de var