Kizlar menejit aşısı vurdurcam önümüzde ki ay 7 aylık olucak kizim ama korkuyorum cok agir olur diyorlar vana tecrubelerinizi yazarmisiniz litfen kac doz oldunuz vok korkuyorum pramature dogmustu 35 haftalik ama doktorum bir sorun olmaz dedi rota aşısı vuruldi 2 doz şükür simdi sira menesit asisinda