Huysuz Tatli_Bir_Anne_ hayır canım kucuk dıye yapmadılar ben dıyet yapıyordum alerji doktorumuz kucuk yapsakta dogru cıkmaz dedı. Rotayıda yaptırabılırsınız doktor kontrolunde demıstı