Merhabalar,
Öncelikle millet olarak başımız sağolsun 😞 Umarım daha fazla can kaybı olmadan atlatırız bu kara günleri.
Benim size bir sorum olacak. Benim 2 aylık oğlum var. 2 gündür kucağıma aldığımda ağlamaya başlıyor. Annemin ya da eşimin kucağında dururken gayet mutlu ama ben onların kucağından aldığımda ağlıyor. Sizce neden olabilir? Ben güvenli bir bağ oluşturduğumuzu düşünüyordum aramızda. Çok üzülüyorum. Tecrübeli annelerden fikir almak isterim. Teşekkürler