2 hafta oldu tuvalet eğitimine başlayalı baya yol katettik iyi gidiyoruz ama kaç gündür dışarı da işer mi korkusuyla hiç çıkmadık bugün Çıkmadan önce tuvalete götürdüm markete gittik dolandik biraz eve geldik asansör bindim anne çiş dedi bende tut geldik eve zaten diyorum ama hiç duymuyor sanki beni o an ve direk rahatlamaya odaklaniyor bir baktım işedi altına korktuğum başıma geldi gibi oldu deneyimli anneler sizin dışarı maceralarinz nasıl geçti zamanla öğreniyorlar mi