Ilk uc ay dunyanin farkinda degiller. Nasil rahat uyuyorsa oyle uyusun. 4.aydan itibaren bir duzen oturtursunuz ama sallama olaylarina grmeyin. Sallamaya alistirip sonra sallanmadan uyumuyor diyenleri anlamiyorum ya da beyaz gurultuyu /ninniyi kapatinca uyaniyor diyeni. Cunku alistiriyorsunuz. Bebegim ilk 3 ayindayken reflu yatagnda kendi kendine uyurdu. Gozunu acamiyodu bile uykudan smdi 7 aylik 4.aydan beri rutinlerimiz var o sekilde uyuyor