Buseniizz Aynı sorunu bende yaşadım , benim bebeğim de aynı dediğiniz gibi emerken ağlama krizine giriyordu iskence haline gelmişti resmen, bir hafta boyunca biberonla besledim, tabi annem bunu hiç doğru bulmuyordu, tabi bende üzülüyordum sürekli memeden vazgeçirme alışırsa bu sefer hiç emmez az dayan düzelecektir dedi, daha sonra kafama koydum biberonu vermeyeceğim diye ilk bir kaç gün zorlandı memeye tekrar alışması, ağlama krizleri kafayı çevirme filan, ağladığı zaman zorlamadım hiç sakinleştirdim ne zaman sakinleşince o zaman meme verin, uykulu olduğu zamanlarda tutacaktır memeyi, öyle böyle şuan bir ayı doldurduk çok şükür düzeldide size tavsiyem biberona alıştırmamanız, bebeğiniz daha çok küçük bir düzene girecektir, ağladığı zaman sakinleştirmeye çalışın zorlamayın tabi yine sizin tercihiniz ama emzirmek en iyisi.