AhseniinAnnesii Bebegim 22 gunluk. Gün icinde uyurken felan hizli ve derin soluyor sonra normale dönüyor. Sık sık oluyor. Rutin kontrole gittigimizde doktora söyledik ama normal dedi. Bana hic normal gelmiyo cok hizli aliyor.
lceLady AhseniinAnnesii nefesini tutup birden mi nefes veriyor? Bunu takip edin. Uyku apnesi olmasin diye diyorum. Hızlı nefes alıp verme durumu oglumda vardi ama biz yoğun bakımdan cıkmıstık.nefes almayi zamanla kendisi kontrol edecek demişti. Doktor normal demişti 2-3 ay sürdü bu durum sonra düzeldi. Ama bunla ilgili daha önce burda post gördüm sizin gibi normal değip eve yolladıklarında daha kötü sonuclar ile karşılanmış. Sizin bebeginizde de olur demiyorum ama önlemimizi almakta fayda var. Ne olur olmaz cok küçük daha tavsiyem bir baska dr daha goturmenız.
AhseniinAnnesii lceLady uyku apnesi gibi değil. Hizli ve derin soluyor sadece. Benim bebegimde yogunbakimda yatti ama enfeksiyondan. Solunum sıkıntısı yoktu yani. Bilemiyorum ben mi evham yapiyorum. Bi de sümük cikiyor burnundan bi kac gundur sapsari