Biliyorum moraller kötü benimde kaç gündür ruh sağlıgım yerinde değil birde üstüne bebeğim dünden beri sesi kısık doktora gidicek imkanımız şıanlık yok sizce neyden oldu kaynanam soğukta dışarı cıkardın diye diyor kendimi kötü hissediyorum cünkü bizde insanız dışarda hava almaya ihtiyacımız var bunalıyoruz bu olaylardan sonra. Sizce nasıl gecer ya kendimi kötü hissediyorum ben sebep oldum diye