Kumsalada-fettahtoprak Haribo42 yani benim bildiğim kusar ilk bebeğimde tecrubesizdim aynen öyle oluyordu ne çok aç ne çok yok olsun .
PelinKaraca Haribo42 hem kusar hem de biz büyükler de tok banyo yapınca ağırlık çöküyor ondan dolayı olabilir. Ben mamasını önceden hazırlıyorum yıkadıktan sonra yediriyorum.
Ahsenimltm Haribo42 ben hic dikkat etmiyorum ac tok bir sikimti da yasamadik sukur ne kusma ne baska birsey
ozlemky Haribo42 ben tok banyo yaptırıyorum yoksa çok ağlıyor. Karnını doyuruyorum gaz evresi geçtikten 1 saat sonra banyo yaptırıyorum.
Haribo42 PelinKaraca bnde normalde mama veriyorum ama o kdr agliyoki banyodan sonra hemen mememi veriyorm sut yoksa bile:)) senin yaptiginda mantikli
KaSeAy Haribo42 Yetişkinlerde tok yapılan banyo kalbe zarar verir diye biliyorum. Bbeeklerde de aynı sebebtwn olabilir. 1 saat sonra falan yaptırmaya calısın
Haribo42 KaSeAy aa yetiskinlerde oyle oldugunu bilmiyodum bile .. evet bende en az 1 saat beklemeye calisiyorumm tsk ederimm