Merhaba öncelikle. Hepimize çok geçmiş olsun deprem de ölen bütün kardeşlerimizin mekanı cennet olsun çok üzülüyorum evde tek başıma küçücük çocuğum la sadece elimden dua etmek geliyor bide bişiler alıp yollamak. Burda lütfen post açtım die çoğu kişi saldırıyor diyorlar Türkiye yıkıldı siz post açıyorsunuz ama hayat devam ediyor bende bi anneyim çoğu soruyu kafama çok takılıyor. Neyse. Tekrardan hepimize geçmiş olsun benim 3 aylık bebeğim sürekli uyurken de uyanıkken de su gibi kusar salya mi kusma mi anlam veremdıgım bişi süt su karışımı. Bazen bi bakıyorum uyuyor ağzını kenarindan akmiş birsürü yatağina yüzü buz gibi olmuş bu normal mi sizce bi doktora götürmeli mi