SuzanNaz Ayy çok teşekkür ederim bu ne güzel duadır.Rabbim bir daha yaşatmasın.Sizide evlatlarınıza,sevdiklerinize bağışlasın.Deprem hepimize bir şeyler gösterdi.Bende urfadaydım evim hasar gördü ama depremde orda değildim kendim için şükrediyorum ama depremi yaşayanlar için çok üzülüyorum.Ne zaman ihtiyacınız olursa yazabilirsiniz lütfen çekinmeyin 😊