Arkadaşlar 1 yaşında oğlum var doğduğundan itibaren inek sütü alerjisi vardı çok şükür yaşıyla beraber alerjimiz geçti doktorumuz alerjik mamayı bırakıp normal devam sütüne dönmeme söyledi fakat aptamil hipp neyi denediysek istemiyor bu durumu yaşayan veya yardımcı olabilecek var mı acaba