sibelsss siz söyleyince baktım Google’dan
Kur`an-ı Kerimde: “Emzirmeyi tamamlamak isteyen anneler çocuklarını (evlatlarını) iki tam yıl emzirirler…” buyurulur. Erkek ve kız çocuklarının arası ayrılmaz. “Veled” (Ç. Evlad) kelimesi Arapçada hem erkek hem de kız çocuk için kullanılır. Eğer özellikle erkek çocuğu kastedilirse “Ibn” kelimesi kullanılır. Bu ayette böyle bir ayırım yoktur. Diyor