Bebek düşünüyoruz adetime 4 gün var sol kasık ağrısı yaşıyorum bir kaç gündür ama dün aniden bıçak gibi saplandı Kısa sürdü geçti sadece peçeteye bulaşan bir kaç damla kahverengi akıntı vardı sonra hiç olmadı. Oğlum da rengi pembeydi o kramptan sonra gelmişti sizde bebek midir bu gaz sancılarım baş ağrılarım göğüs ağrılarım var bilgisi olan yazabilir mi