Hiçbir şey yapasım gelmiyor sabah kalkar kalkmaz telefona bakıyorum yine nerde ne olmuş, kaç kişi kurtarıldı kaç kişi hayatta diye düşünmekten kafam gidiyor
Elime iş gelmiyor, yemek geçmiyor boğazımdan ,acıkmıyorum da,
haberleri izlemeden duramıyorum
Siz nasıl oyalıyorsunuz kendinizi Allah aşkına ? Nasıl sakin kalabiliyor sunuz ? 😢
Kafayı yedim ya deprem olduğu günden beri iyi değilim