Sevgigves 4 aylıkken bebeğim çizgi filim izlemeye başladı şimdi 5 buçuk aylık ve güldüğü bazı çizgi filmler var artık görmesede sesini duysa gülüyor bebeğin çizgi film izlemesi zararlı mı
mybabelanel Sevgigves izlemeye başladı demişsiniz kendi kendine televizyonu açıp karşısına geçip izliyormuş gibi. Şu an ekranın ona sadece zararı var. Zaten bebeklere çizgi film açıyorlar gündüz kuşağı değil. Çizgi film olunca olay masumlaşmıyor
Sumshn Sevgigves kendiliğinden dur gidem de çizgi film izleyem demedi ya bu çocuk? Kendi keyfiniz için yapmayın nolur… Valla benm çocuğum da 5 aylık. Ağlamaktan katılsa bile yok yani.. ağlarken gözü değse hemen susuyo evet ama yazık günah…
Emnedmr Sevgigves 8 aylık oglum alt degistirirken kukuli şarkıları aciyorum actigimda bakiyor toplam 5 dk sizinki baya erken başlamış yani evet zararli herseyden once minik gozleri icin ama ben alt degistirmede mecburen aciyorum yoksa imkanı yok değiştiremiyorum
Dilaylaa Elbette zararlı daha çok küçük ne anlasın çizgi filmden şimdi izlemeye başlamis iki üç yaşında ne yapacaksıniz peki 🤷
Kplnnn 13.5 aylık. Hiç açmadım gittiği yerde bile bakmaz zararı var açmayın lütfen. Arkamdan ağlasa da bağırsa da paçama da dolaşsa evi temizliyor yemek yapıyorum bi şekilde susuyor zaten. Alıştırmayın
Jeanne Kplnnn helal kız valahi benimki de 8 aya giriyor 0 ekran.. bagris çağris iş görüyorum onunla evde :) atisiyoruz sürekli :) hig mig ıg mig bı şekilde zaman geçiyor erkransiz
-erCansu- Sevgigves çizgi flme karşı değilim ama hemüz çok küçük bunu yapan akrabalarm tanıdıklarmn çocukları hep uyaran eksikliği teşhisi aldı helede şu zamanda pek akranlarıyla görüşemiyolar kelime dagarcıkları gelişmiyor haliyle bende 1 bucuk yaşını geçince sadece yemek yedirirken açıyodm ki yemek yıyen bi çocuk değil 4yaşında hala öyle yapıyorm keşke en başkndan alıştırmasaydım netıcede çocuk görmediği şeyı istmeez değilmi bebeginiz çok küçük alıştırmayın
Mervew Sevgigves 11 aylık daha ekran görmedi. 3 4 yaş öğrencilerim var hiç ekran ile vakit geçirmeyen. TV zararlı uzmanlar sürekli söylüyor. Ve bilinç aileler buna dikkat ediyor.
Uykusuzhergeceeee Sevgigves izlemeye başlamamış hanımefendi siz izletmeye başlamışsınız. Yoksa el kadar bebek ne anlar. Açmayın ileride pişman olursunuz
BuzluKahve Sevgigves Ben hiç kırmadan yazmaya çalışmayacağım. Burada bile her gün bir sürü post açılıyor uyaran eksikliği ile ilgili, her platformda bas bas bağırılıyor zararları anlatılıyor. Uzayda yaşıyor olmanız lazım bilmemeniz için.
Kplnnn Jeanne ayaklanınca daha kötü. Ağlıyor beni al beni oynat diye sürekli. Aman ağlasın diyorum ben de zaten 2 dk sonra oyalancak bişeyler buluyo kendine tv izlemesinden çok daha iyidir😄
Deletedmom_110 Sevgigves sesi açın ekranı kapatın 8 aylıktı kızım 2 yaşına kadar hemen hemen öyle devam ettik biz
Maya1 Sevgigves upssss. O yasta cizgifilm? 2 yasini gecti benim. Arada izletiyorum 15 dk isim var diye vicdan yapa yapa
sibelsss Sevgigves 2 yaşına kadar ekran kesinlikle önerilmemektedir 2 yaşından sonra günde 1 saatle sınırlı
Umutveannesi sibelsss kardeşim okul öncesi öğretmeni. Şu an rehabilitasyon merkezinde özel çocuklara öğretmenlik yapıyor. Yaşı neyse ona göre 10 dk izlenmeli dedi. 1 yaşsa 10 dakika, 2 yaşsa 20 dakika, 3 yaş 30 dk gibi… 1 saat bile fazlaymış.
sibelsss Umutveannesi evet bence de 1 saat bile fazla ben 2 yaşından sonra bile düşünmüyorum izletmeyi
Mistikestik Sevgigves inanmıyorum 4 aylıkken çizgi.film mi açtınız çocuğa ve hala izlemeye devam ediyor oğlum 1.5 yaşında çizgi filmin ç sini bilmiyor
Esra_22 Sevgigves böyle postlar açma yamyam gibi saldırıyorlar insana. Bende böyle bi post açmiştim bana cahil diyen bile oldu. Yani insanlar farklı bi post görüp okuduğun da. Karşı tarafa nasihat verip iyi bi şekilde yazmasi gerek belli ki karşı da ki kişi merak ediyor ne kadar tv zararlı denilse de belki de bi çoğu kişiden duyup tamamen bıraktırmak ister mesela ben sıgara içiyordum çocuğuma zararlı olduğunu biliyordum ama çoğu kişinin beni uyarmasıyla bıraktım gel gör ki insanlarımız bişi gördüğün de saldırmaya başlıyor cnm evet izletme küçük daha bnm de üç aylık kızım var salında tv açık görse hemen bakıp susuyor. Yani her bebek bakıp susuyor izliyor gülüyor bu ona farklı geliyo İzletmemye çaliş. Gerisi allahtan gelir. Bazen de biz ne kadar çabalarsak ne kadar önlem alırsak alalım sağlık bu derdi veren de rabbim dermani şifayi verene tv izledi die otizm olmaz çocuk rabbim nasibinde onu yazdığı için olur