Derinimmmm00098876
İsterseniz çocuk doktoru olun isterseniz 10 tane çocuk doğurup büyütün her seferinde aynı şeyi düşünür hissedersiniz koruma iç güdünüzden dolayı. Onlar bize Allah’ın emaneti Allah size kaldıramayacağınız yükü vermez. Eve misafir gelince uyuması başka bir evde uyuması bile buna işarettir Allah size yardım eder gönlünüzü ferah tutun. Biz kundaklanıp tarlaya gidilen bir boncukla oynayan nesiliz şimdiki nesil öyle değil. Koliği, reflüsü, gazı, türlü türlü oyuncakları vs çok farklı bir nesil. Arabayı her bebek sever bizim doktorumuz derdi ki sabaha kadar 6 saat 8 saat araba kullananı biliyorum doktoru savcısı sağlıkçısı diye. Anne olmak artık rahat uyuyamamak diken üstünde yaşamaktır ve bu çok doğaldır tıbben bile beynimiz farklı çalışmaya başlar anne olunca siz endişelenmeyin. Tek değilsiniz. Şuan 3 aylık bebeğimi 1 saattir sakinleştirmeye çalışarak ayağımda sallayarak yazıyorum bunları. Ben de sizin gibiyim bebek ağlarken ağladım uyumayınca ağladım kirli çamaşırlara bakarak ağladım sinirden ağladım çaresizlikten ağladım gece ağladım gündüz ağladım. Geçecek inşallah 🤲🏻 Bol bol inşirah okuyun Kur’an dinleyin bebeğinizin kulağında Kur’an eksik olmasın ona da şifa olacak inşallah 🤲🏻