20 aylık oğlum 5 inci ayından beri gece uykusuna 8 de uyuyordum ve hep öyle kaldı şuan 8 i biraz geçince uyumuyor hatta gece yarılarına kadar oturuyor bende biraz ileri almak istedim 8:30 veya 9 da uyusun diyorum ama olmuyor geçince çok direniyor çünkü 8 de uyuyunca erken kalkıyor 7 de uyanıyor yani belki normaldir bana erken geliyor olabilir ,Gece beslenmesi yok ama sürekli uyanıyor bu da ayrı bence bu da erken uyumasından kaynaklı diye düşünüyorum ne yapabilirim bu gece sık uyanmasını bu arada emzik emiyor şuan beni tam anlamadığı için bıraktırmayı düşünmüyorum 2 yaşında bırakacağım