Bzhfhd hiç bir doktorun zararlı diyeceğini zannetmiyorum. Zararlı diyenler çevreden kulaktan kulağa yayılan şeylerdir. Bu yaz rotadan hastanelerde yatan çocuk sayısı o kadar fazlaydı ki. Yani aşıyı yaptırmak zararlı ama hastalığa yakalanmak mı faydalı? Bu insanlar kafayı yemiş gerçekten. Yaptırıp yaptırmamak size kalmış tabi zararlı diyenlere kulak asmayın. Biz 2. ve 4. ayda yaptırmıştık.