Kadin doğum doktorum doğumdan sonra majezik üç gün içilebilir diye yazdi. Şiddetli ağrım olursa diye. O zaman olmadı içmedim. Göğüslerim emzirdiğim halde çok kötü ateşlendim göğüslerim çok hassas ağrılı vücut ağrım da var. dayanamadim ictim kollarımın ağrısından bebeğimi emziremiyorum. Doktoru yazan kullanan oldu mu içim rahatlasın istiyorum 😟