Arkadaşlar herkese selam valla deprem zamanı biliyorum sormam yanlış olacak ama sormam lazım. 19 haftalığız. 2.gebeliğim ilki de sezeryan olmuştu. Bu ikinci bebeğin hareketlerini sezeryan dikişinin olduğu yerde hissediyorum. Çok aşağıda değil mi sizce deee