Balbeby Kızlar sağ ayağımin topuğu inanılmaz ağrıyor üstüne basamiyorum ara ara oluyordu bu ağrı ama son 3 gudnur daha fazla oldu başına gelen varmı ne yapmam lazım nasıl geçer ayağımın ustune basamiyorum hiç
Vini Balbeby annemde de var topuk dikeni sanırım öyle gözüküyor geçmiş olsun baya ağrılı bir şey ayakta çok durmaktan oluyor sanırım