Tubacnr0 Anneler merhaba oglum 1 haftadır bambaşka biri oldu taşındık Bi anda yemek yemeyi kesti huysuzluk ağlama birsey yerken özellikle disleri açıyor sanarim agresif yemek yemiyor resmen yaşayan varmi 19 aylik olcak Bi ksc gün sonra
Hamzaninannesi1411 Tubacnr0 sendroma girmiş de olabilir diş de olabilir yada yerini yadırgıyor olamaz mı 🤷♀️
Hamzaninannesi1411 Tubacnr0 allah yardımcın olsun canım geçer inşallah bebeklerin dönem dönem huysuzluklari hasta falan olmasında