Artık zaten normal hayata dönmekten söz bile etmiyorum dönemecegiz Adana’da ceyhandayiz evim üç katlı müstakil üçüncü kattayim evimde bir sorun yok ama birdaha olsa kesinlikle çökecek hayatımda bukadar korkmadım akşam olunca benim kanım çekiliyor okulun prefabrik tek katlı dersliginde kaliyoruz bir hafta olacak bugün ikitane bebeğim var dün gecede. Beri titreyip uyanıp ağlıyor lar deprem günüde böyle olmustu yatmadan çok ağladı ikiside sinirle bende dedim bugün başımiza birşey gelecek diye sabaha karşı deprem oldu zaten bizim kaldığımız yerde kaynim bir gorumc kendi annem babam kizkardeim var kendi ailem dışındakiler burda yatmaya meyilli değil birinci katımda görümcem oturuyor birşey olsa gideriz diyorlar akşam olunca ben ruh gibi oluyorum yeme içme zaten yok ne olacak böyle Allah’a sığınıyoruz ya enkazda ölenler diyorum rabbim mekanları cennet olsun rabb bizlere yardım etsin