Yeni-anne22 gaz yapamadığı için gaz sancısı olmaz mı. İki gündür benimki de tuvaletini yapamadı. Ağlıyor morariyordu. Önce yüz üstü yatırıp sırtından aşağılaya doğru iki parmağımla aşağı doğru çektim biraz bunu yaptim ardından sırt üstü yatırıp bisiklet hareketi yaptım sonra bacaklarını düzleştirip öyle beklettim bir kaç saniye sonra karnına doğru bastırdim bunu her tekrar ettiğimde yaptı hem gazını hem kakasını, bitene kadar yaptım bez öyle bir doldu ki. Siz de deneyin iyi geliyor ondan bir uyudu mışıl mışıl.