Tugbaodms 5 aylık olana kadar gece çok güzel uyurdu. Şu an 7 aylık. 2 aydır saat başı yarım saatte bir ağlayarak uyanıyor. Bu sürede bir diş çıkardı. Üst 4 dişi kabarmış. Hala görünürde diş yok. Bilmiyorum dişten mi ama ağlayıp ekini agzına götürerek uyanıyor. Kıvrana kıvrana da uykuya dalamıyor tekrar. Gerçek anlamda çok zorlanıyorum.