Anneler merhaba, oğlum 10 aylık 2 gündür ateş, huysuzluk, ağlama, kucaktan inmeme durumumuz vardı. Bugün ateşimiz düşmediği için doktora gittik. Muayene etti ve bakteriyel olduğunu söyledi, biri elini yıkamadan bişey vermiş olabilir ya da kendisi ağızla tanıma döneminde olduğundan bişeyden almış olabilir dedi ve kulağa vurmuş bu durum. O yüzden kulak damlası verdi otipax sabah akşam 1 damla. Agumentin verdi sabah akşam 1. Bir de calpol ver dedi. Ben aslında dün doktora gitmeden önce 4 saatte bir calpol ile dolven dönüşümlü vermiştim ama bakteriyel olduğundan şurup etkisi geçtiğinde yine ateş artıyordu. Ateşimiz 37.7 ile 38.5 arasında geziniyor. Bundan 1 saat önce bi anda ateşi 40 oldu çok korktuk hemen küvetinde ılık suyla yıkadık ama çığlık kıyamet kıyamam ateşten dolayı baya bi ağladı ve titredi, şuan ateşimiz 37.8. Size şunu danışmak istiyorum ev 22 derece çıtçıtlı atlet giydirdim üstünde de penye ince bir örtü attım. ( ateşi çıkmadan önce üstü açık yatıyordu kombiyi 19-20 ye düşüemüştük bu arada) Acaba kullandığımız antibiyotik ve ateş düşürücü yarın mı etki edecek henüz 2 kez içti sabah akşam olarak. Bir de ateşi kaç olunca korkmalıyım tekrar hastaneye gitmeliyim. Sirkeli su yapayım dedim ama interntte doktorlar önermiyor olarak okudum. Siz neler yapıyorsunuz başınıza geldi mi tekrar ateşi örneğin 38.5 olursa suya mı sokayım napayım bana yardımcı olue lütfen😣