kayraninannesiiii Kızlar merhaba 8 gün geçtikti adetim bu yaptığım üçüncü test erken gebelik de yaptım 3 gün önce negatifti.. ama şimdi gökkuşağı gibi dahildi kırmızılık paralel şekilde sizce test mı bozuk . Birazda fazla damlattim😥
Defhi kayraninannesiiii fazla damlatıldığından sanırım sağ taraftan renk akmış gibi duruyor bilemedim, üstte kalsın
Emirkusunannesi kayraninannesiiii bence var gibi tekrar yap emin ol canım. Rabbim gönlüne göre versin 🙏🏻
Portakalcicegiii kayraninannesiiii test bozuk degil, ayrıca silik çizgi gözüküyor. Durdukça netleşir büyük ihtimalle. Fazla damlattıgınız için kenarda gökkuşağı oluşmuş.
Ucansupurge kayraninannesiiii Cook silik bir hayalet çizgi var canim o yan taraftaki lekelenme fazla damlatmadan🤗
AksuS Bence testi tekrarlayın yada kan verin çünkü benim testimde bu şekildeydi 3 gün gecikmiştim şuan kızım 1 aylık
Sserenn İlk test yaptığımda benim negatifti dört gün sonra kan verdim kanda çıktı erken gebelik testi ve sizin şuan kullandığınız testi tekrar kullandım onlarda da pozitif çıkmıştı kan verin garanti olsun
Asel_aygn kayraninannesiiii silik bı ikinci çizgi oluşmuş idrar fazla damlatildigi için köşedeki renklenme olmuş bence var gibi ama siz ya kan verin hemen yada testi 2 gün sonra tekrarlayın 2 damla idrar damlatın yeterli olacaktır hayırlısı olsun hakkınızda