Busra2326 Vallahi bıktım 1 aydan fazladır böyleyiz her gece 3 de başlar 5 te uyur o da savaş ediyoruz öyle uyuyor. Kesinlikle ağlamak yokkk sancı gaz falan değil baya baya şen şakrak uyanıyor oyun oynamak istiyor agu magu. 14 aylık emiyor
23aaa Busra2326 aynı durum bizde de var maalesef 3’de kalktık 6.30 oldu hala uyumadık 22 aylığız ve çok yorucu yıpratıcı 🥺
yigit57 Busra2326 benimki 3 yaşında hala aynı üstüne birde boğazını yirta yirta tabiri caizse anıta anıta agliyo ve sakinlesemiyo bu nedir Allah askin
Woman35 Uyku düzeni oluşturmaya çalışın sabah erkenden uyandırın öğle uyku saatleri 2-3 saat olsun 18.00dan sonra uyutmayın