Mombusasya benimde 1 seneye yakın iğne yeri ağrıdı şuanda yok ama sanırım tam iğne yerimde hep sivilce gibi kabartı oluyo o da zamanla düzelir sanıırım. Bi süre böyle olabiliyor ama tabi dayanılmaz gibiyse ve bir sorun varsa size göre doktora görünün bizler benzer sanıp yanlış tahminde bulunabiliriz.