Benim bir süre çok çıktı sonra ne zaman sağsam az çıktı. Ben sağım miktarına inanmıyorum çoğu uzman doktorda zaten sağılan süt, süt miktarını göstermez diyor. Kızım 1,5 yaşında hala emiyor. Bence sağıma bakmayın küçükse ek gıdaya başlamadıysa çişki bez takibi yapmak daha sağlıklı sonuç bence