Benim rahim ağzında yara olmustu içeriden enfeksiyon oluşmuş anlamadım malesef 4 dikiş 3u açıldı hemde baya bir zaman sonra doğumdan 3 ay sonramı ne. Hemen doktorumu aradım gittim rahmindeki yarayı yaktı tekrar 4 dikiş attı.sukur ki sonrasında bir sorun yasamadim