Düzcedeyim yarım saat kadar önce 2.9 siddetinde deprem oldu uyuyordum camlarin zangirtisina uyandim aldim el fenerimi sarjimi fulledim kizimin yanina oturdum bekliyorum Allahim elim ayagım cekildi sanki o insanlar 7 küsürde ne yaptılar 2.9 gibi düsük rakamda cenem uyustu gögsüm daraldi astimım var hemen spreyimi sıktım ne olur dua edin esim gececi kizimla ikimiz varız evde mahvoldum aglamaktan cocuk uyanmasin diye kayinvalidemlere de gitmiyorum uyku yok sabaha kadar.1 hafta 10 gündür artci deprem olmuyordu hayrola insallah