Beyzamnnt 17 aylık şuan 10 gündür falan geceleri sallıyorum yatırıyorum 10 dk sonra uyanıyor tekrar sallıyorum yarım saat sonra uyanıyor. Artık eşimde bende kafayı yemek üzereyiz. Ağlıyorum sinirden ne yapacağımı şaşırdım. Gece uyumayınca sürekli yorgunum. Annem bana bebekken pasiflore diye bir şurup verirmiş gece yatarken. Bir zararı olur mu acaba kullanan var mı?
biryavuzkusu Beyzamnnt 10 aylık aynı durumdayız banada anason çayını önerdiler şeytana uymamak için kendimi zor tutuyorum ya. Vermek istemiyorum birşey yazık diyorum illakş zararı vardır yani ama böylede delirmek üzereyim
biryavuzkusu Beyzamnnt mühendisin oğlu kloof roibos tea diye bi gece çayı paylaşmıştı. Onu araştıracağım bi bakalım. Genelde temiz içerikli ürünler paylaşıyorlar.
Ucansupurge Beyzamnnt Uyku gerilemesi ve son atak var onu yaşıyorsunuz çünkü bende aynı şeyi yaşıyorum ve muhtemelen dişi cikiyordur aynı durum bizde de var tetagil verince rahatlayıp uyuyor Pasiflora uygun olurmu bilemedim
Deros-61 Vallahi bizde aynı durumdayız,13 aylık 10dk da bir uyanıp aglıyor,bende melatonya spreyi araştırıyorum uykuya dalmayı kolaylaştırıyormuş,öneren olurmu acaba
GezginPaNDa Doktora danışmadan böyle bir psikolojik rahatsızlık ilacını kullanmayın. Küçücük çocuk sonuçta yetişkin ilaci nasılsın etki eder bilemeyiz