Böyle bir şey yok tedirgin olmayın internet üzerinden de araştırabilirsiniz doktorunuz varsa ona da sorabilirsiniz doğumdan sonra ki süreçte anneden bebeğe östrojen hormonu geçer Buda bebekte sivilce göğüs ucu sertleşmesi yapar Buda halk tarafından süt birikmiş ovala diye söylenir öyle bişey yok zaten kendiliğinden geçiyor korkmayın