Dün akşam 10da bi ateşlendi doktora da gittik tahlil yapıldı crp miydi 9 çıktı hafif yüksek dedi infuluenza testi negatif.
Dolven calpol dönüşümlü veriyoruz işe yaramıyor. Fitil verdim 2 kere ikisinde de 37ye kadar düşürdü ama kısa sürede tekrar çıkıyor. İnatçı bir ateş devam ediyor hep antibiyotiği bugün kullanmaya başladık.
Ateş hafifleyince uyuyor sorun yok arada bi titriyor sıtma oluyor. Duşa soktum ılık su ile siliyorum vücudunu ama fayda etmedi çok.
Sarımsak kürü düşündüm ama emin olamadım yedirme konusunda alerjik bi çocuk. Başka napabilirim