Hanımlar iyi akşamlar bir tanıdığımız iki tane majezik Duo üzerine de 3 bardak enerji içeceği içmiş. Şuan kollarında uyuşma varmiş. Ne yapacaklarını şaşırmışlar kendisi hastaneyi gitmeyi reddediyor . Benimde ilk defa başıma böyle bişey geliyor birşey olur mu acaba çok ta korkuyoruz ama ne yaptıysak goturemedik şuan da uyuyormus 🙄