kasimonbes çokk iyi yapmışsınız ne alırsak kar diye bakıyoruz artık bende bir önce ki babymal indiriminde oioi tabak kaşık bardak ne varsa almıştım ek gıda dönemi için aldığım fiyatları 3 e katlamış yeni fiyatlar, bugün olacak molfix ve kıyafet indirimini bekliyordum ama sadece kıyafet indiriminden yararlanabildim, yazlık kışlık seneye giyeceği herşeyi aldım Allah giydirmeyi nasip etsin inşallah 🙏 arkadaşım e bebek mağaza müdürü be depolarda ne mağazalarda bez stoğu kalmamış, yeni gelen ürünler mutlaka zamlı gelir şaşırtıcı olmaz Allah hepimizin yardımcı olsun