Kuzey_Ata Beraninannesii kabin boy alın baston Bebek agirlastikca öndeki lastiğe ayak bastığı için ağırlık tekerleri döndürmüyo hiç kullanışlı değil
Sule9094 Beraninannesii günaydın biz pierre cardin yehoo modelini kullanıyoruz kabin boy çok hafif hantal bir araba asla değil sizide yormuyor sürerken ve küçük bakmanızı tavsiye ederim.