atlasrl aaa sizde sultangazide otuyormuşsunuz bende öyle şöyle bir isteğim olcak bir grubumuz var anneler olarak burda tanıştımux 10 kişi olduk ve bu depremden sonra çok kokularımız başladı bende gidip pskolok sorcam Happy dedim onlarda sor dddi belki nasıl sakinleşcemiz halkında bilgi verirsiniz diye grubun açılma nedeni uyaran eksikliği ve çeşitlerini konuşuyorduk etkinlikler atıyorduk bi kaç gündür duyu bütünleme bile yapamıyoruz gelmek isterseniz 05427240826 numaram bu bizi çok sevindirirsiniz